عایق الاستومری K-FLEX ( عایق کی فلکس ، عایق کافلکس )

عایق الاستومری K-FLEX – شرکت عایق الاستومری k-flex به عنوان رهبر بازار جهانی عایق های الاستومری است، که با تمرکز بر تکنولوژی های نوین و کیفیت بالای محصولات تولیدی خود نقشی اساسی در زمینه کاهش مصرف انرژی و همینطور کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ایفا می کند.

شرکت عایق الاستومری k-flex نمونه یک شرکت موفق و ریشه دار ایتالیایی است، محصولات این کمپانی با همراه داشتن بیش از ۲۵۰۰ کارمند در ۶۱ کشور دنیا توزیع می شود. باید اضافه کرد که این کمپانی برنامه توزیع بسیار کارآمد و اثر بخشی برای محصولات خود دارد..

کارخانه اصلی شرکت عایق الاستومری k-flex در شهر رونسلو (Roncello) واقع در شمال شهر میلان قرار دارد. هم اکنون این کمپانی، بزرگترین شرکت تولید عایق های الاستومری است.

با استناد به استاندارد های ISO 14001 و UNI EN ISO 9001:2015 می توان اطمینان حاصل کرد که محصولات این کمپانی با کیفیت، قابل اتکا و کاملاً منطبق با استانداردهای بازار عایق الاستومری است.

عایق الاستومری K-FLEX

همچنین محصولات عایق الاستومری k-flex (کی فلکس) نقشی بسیار اساسی در محافظت از محیط با اصلاح رابطه میزان مصرف انرژی، انتشار آلاینده ها، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در اتمسفر ایفا می کند.

همچنین شما میتوانید مقاله عایق الاستومری چیست را اینجا مطالعه نمایید.

همچنین شما میتوانید مقاله راهنمای خرید و لیست قیمت عایق الاستومری را اینجا مطالعه کنید.

کیفیت، اشتیاق و حرفه ای بودن

پس از گذشت مدت زمان کمی از احداث کارخانه شرکت عایق الاستومری k-flex در شهر رونسلو (Roncello)، این شرکت شروع به رشد بسیار سریعی کرد. بلافاصله پس از حضور در بازار عایق الاستومری k-flex (کی فلکس) توانست بازار قابل توجهی در کشور ایتالیا کسب کند.

متعاقباً شرکت عایق الاستومری k-flex بازار خود را در کشورهای دیگر اروپایی مانند اسپانیا و فرانسه گسترش داد، برای مثال در سال ۱۹۹۵ در شهر بارسلونا و در سال ۱۹۹۸ در شهر مادرید دفاتر فروش این شرکت دایر گردید.
تاریخچه شرکت کافلکس k flex

تاریخ سی ساله

بعد از حدود ده سال فعالیت در کشور های اروپایی این شرکت تصمیم گرفت تا عایق الاستومری k-flex (کی فلکس) را در قاره های دیگر تولید و عرضه کند و به طبع آن شهر گوانژو چین دومین شهری بود که کارخانه شرکت عایق الاستومری k-flex در آن احداث شد. در سال ۲۰۰۹ این کارخانه شروع به فعالیت کرد.

این کمپانی در سال ۲۰۰۵ امکانات تولیدی خود را به آمریکا، روسیه، مالزی، هند و دوبی نیز رساند. اگر به تصویر پایین دقت کنید روند گسترش ساخت و توزیع عایق الاستومری k-flex (کی فلکس) را در تصویر پایین می بینید. به علاوه کشورهایی که در تصویر پایین می بینید می توان کشورهای دیگری نیز نام برد که کمپانی های فروش در آن ها ایجاد شده است. مانند آلمان در سال ۲۰۰، اسکاندیناوی در سال ۲۰۰۵، انگلستان در سال ۲۰۰۶، رومانی در سال ۲۰۰۸، ژاپن در سال ۲۰۰۸، اکراین و کره جنوبی در سال ۲۰۰۹ و ایران در سال ۲۰۱۲.

در اواخر سال ۲۰۰۹ شرکت عایق الاستومری k-flex، دفتر مرکزی خود با بیش از ۵۰،۰۰۰ مشتری در سراسر جهان افتتاح کرد. چند سال بعد این شرکت کارخانه و شبکه توزیع عایق الاستومری k-flex (کی فلکس) را در کشورهای روسیه، لهستان، آمریکا، هند و ایران گسترش داد تا بتواند به بهترین نحو پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشد.

در سال ۲۰۱۷ کارخانه عایق الاستومری k-flex (کی فلکس) در آمریکا تبدیل به بزرگترین و مدرنترین کارخانه تولید عایق الاستومری جهان شد. همچنین کارخانه تولیدی شرکت عایق الاستومری k-flex در کشور لهستان توانست مدرنترین و بزرگترین کاخانه تولید عایق الاستومری در اروپا باشد.

در سال ۲۰۱۸ برای اولین بار یک کارخانه تولیدی دیگر در کشور مصر به بهره برداری رسید.

در سال ۲۰۱۸ نیز دفتر مرکزی شرکت عایق الاستومری k-flex در کشور آلمان (logistikzentrum leipzing-halle) شروع به فعالیت کرد. بزرگترین مرکز فروش با رویکرد حیاتی در تمام اروپا.

در سال ۲۰۱۹ کارخانه دیگری در کشور ویتنام احداث شد تا توان پاسخگویی به نیاز مشتریان در قاره آسیا افزایش یابد.

لیست قیمت عایق الاستومری k flex

عایق الاستومری K-FLEX (کی فلکس) در جهان

گروه تولیدی کافلکس محصولات خود را در بیش از ۶۳ کشور دنیا پخش و توزیع می کند، استراتژی این کارخانه این است که به دنبال راه هایی برای ارتقای تعداد مشتریان و گسترش بازار فروش خود در نواحی مختلف دنیاست. به خصوص در کشور های در حال توسعه و جوامع نوظهور.

شبکه توزیع جهانی عایق الاستومری k-flex (کی فلکس) به سرعت در حال گسترش است، برخلاف سایر بازار ها، رویکرد جهانی سازی گروه تولیدی k-flex کاهش هزینه نیروی کار بازارهای محلی نیست. بلکه استفاده از این ظرفیت در جهت تولید، توزیع و انبارداری در مناطق محلی است. افزایش دسترسی به بازارهای محلی رویکرد اصلی گروه تولیدی کافلکس است. عایق های الاستومری دارای حجم زیادی هستند و به همین دلیل هزینه حمل و نقل دریایی و زمینی برای انتقال عایق های الاستومری به بازارها بسیار بالا است، که این هزینه ها در افزایش قیمت عایق الاستومری بسیار تاثیرگذار است. نگهداری این عایق ها در نزیک بازارهای محلی و کاهش هزینه های حمل و نقل از حیاتی ترین رویکردهای صنعت عایق های حرارتی است. ارائه خدمات و نزدیک تر بودن به مشتری از اصلی ترین نیازهای صنعت عایق های حرارتی است.

یکی از دلایلی که گروه تولیدی کافلکس را از دیگر تولید کنندگان متمایز می سازد، توانایی پاسخگویی به تمام نیاز ها و همنطور نیازهای خاص مشتریان است، به خصوص در بازار عایق الاستومری، در سریعترین زمان و به بهترین نحو نیازهای مشتریان برآورده می شود.

هدف گروه تولیدی کافلکس، استفاده از ظرفیت های بین المللی خود، برای حضوری قدرتمندتر در بازارهای نوظهور و در حال رشد است. همینطور این شرکت تمرکز ویژه ای به ادامه دادن روند توسعه تولید و فروش عایق الاستومری k-flex (کی فلکس) در آسیا و اقیانوسیه، خاورمیانه، شرق اروپا و آمریکای شمالی دارد.

ماموریت شرکت عایق الاستومری K-FLEX

باقی ماندن به عنوان رهبر بازار جهانی عایق های الاستومری

پاسخگویی به بهترین نحو به نیازهای مشتریان

توسعه تکنولوژی عایق های حرارتی

ارائه سیستم های عایق کاری مبتکرانه

تدارکات و توزیع محصولات تولیدی

انعطاف پذیری بالای گروه تولیدی کافلکس، باعث شده تا پیش بینی دقیقی از میزان فروش و موجودی در تمامی بازارهای خود داشته باشد. آماده بودن برای پاسخگویی به تمامی نیازهای مشتریان در اسرع وقت از امتیازات اصلی شرکت عایق الاستومری k-flex است.

ظرفیت تولید عایق الاستومری k-flex (کی فلکس) در کارخانه های جدید، ۱۲۰ میلیون متر عایق الاستومری لوله ای (برابر با سه بار چرخش کره زمین) و تولید ۱۰ میلیون مترمربع عایق الاستومری رولی در سال است. این شرکت با مجهز بودن به انبارهای ذخیره کالا، بهترین سرعت و عملکرد را در توزیع و تامین نیازهای مشتریان برای ۴۰۰۰ محصول متفاوت را دارا است.

گروه تولیدی k-flex دارای انبارهای اختصاصی مجهز به سیستم حمل عالی است، که به صورتی کاملاً ارگونومیک طراحی شده است. هر کدام از این سیستم های حمل و نقل می تواند در روز ۶۰ کامیون کامل کالا انتقال دهد و این مقدار در سال برابر است با ۱۸۰۰۰ کامیون.

کانال ها و خطوط انتقال هوای داخلی و خارجی (شامل کانال های اسپیرال و کانال های چهار گوش)

Interior and exterior duct systems

خطوط لوله کشی آب سرد و گرم و سیستم های خنک کننده

Refrigeration piping, hot and cold water lines, and chilled water piping

تجهیزات مورد استفاده در صنایع دارویی، نفتی، دریایی

Mechanical systems in industrial, pharmaceutical, and marine and offshore applications

تمامی اجزای سیستم های تهویه مطبوع

HVAC components

سیستم های خورشیدی و چیلر ها

Solar installations and chillers

رسانایی حرارتی پایین این عایق ها کاملاً نیازهای مربوط به عایق کاری های داخل ساختمان ها را برآورده می کند.

برای عایق کاری مناطق و پروژه های خاصی مانند پروژه های دریایی، گازی و نفتی این محصولات تمامی استانداردها و تاییدیه های مورد نیاز را دارد و می تواند مورد استفاده قرار گیرد. شاید بتوان گفت آخرین و مناسبترین انتخاب برای عایق کاری پروژه های خاص همین عایق هاست. داشتن روکش های آلومینیومی مختلف باعث شده است که این عایق ها تمامی استانداردهای مورد نیاز را کسب کنند. و کاملاً مناسب برای پروژه های مکانیکی، صنعتی، ساختمانی و علمی باشد.

عایق الاستومری k-flex (کی فلکس) به صورت epdm و nbr تولید می گردند. ما قبلاً درباره تمامی تفاوت ها و شباهت های این دو نوع از عایق توضیحاتی داده ایم، شما می توانید با مراجعه به مقاله عایق های الاستومری epdm و nbr تمامی اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید.

اما هر کدام از این عایق ها دارای مشخصات فنی خاصی هستند که در جداول پایین کاملاً تشریح شده است.

توجه داشته باشید که

از آنجایی که عایق های الاستومری سبک بوده و دارای حجم بالایی هستند، هزینه حمل و نقل و واردات آنها نیز بسیار بالاست، عمده قیمت عایق های وارداتی به دلیل همین هزینه حمل و نقل و انبارداری است.
گروه صنعتی ساناعایق با حذف هزینه های حمل و نقل و انبارداری توانسته است تا یکی از با کیفیت ترین عایق های الاستومری را با هزینه بسیار مناسب در بازار عایق ایران تزریق کند.

جدول مشخصات عایق الاستومری k-flex (کی فلکس) (nbr)

مشخصه فنینتایجتوضیحات
ضریب هدایت حرارت(Thermal conductivity – w/m.k)λ= ۰.۰۳۴      ۲۰  ͦ Cλ= ۰.۰۳۲       ۰  ͦ Cλ= ۰.۰۲۹      -۳۰  ͦ Cمطابق با استاندارهای:EN 12667 (DIN 52612)EN ISO 8497INSO 8621
درصد صرفه جویی انرژی۷۰ % à ۹۴%درصد صرفه جویی انرژی بر اساس ضخامت و شرایط اجرا، در این محدوده متفاوت است.
محدوده دمای کاری-۲۰۰  ͦ C à +۱۰۵  ͦ Cبرای دمای پایین تر از -۲۰  ͦ C مشاوره با کارشناسان فنی k-flex ضروری است.
عمر مفیدبیش از ۳۰ سالانتخاب ضخامت مطلوب و اجرای صحیح در عمر عایق موثر می باشد.
واکنش در برابر آتشکندسوز و خود خاموش شونده با غلظت دود پایینمطابق با استانداردهای:EN13501DIN 4102UNI 9177NFP 92 – ۵۰۱
سمیت دودغیر سمیمطابق با استاندارد:DIN 5510
مقاومت در برابر نفوذ بخار آبµ ≥ ۱۰,۰۰۰مطابق با استاندارد های:DINEN 12086DINEN 13469DIN EN 12086 – ۱۳۴۶۹
ضریب جذب آب کوتاه مدتکمتر از ۵ % وزن اولیهمطابق با استاندردهای:ASTM C209EN 1207
خوردگی زیر عایقpH neutral (≈۷)(عدم ایجاد خوردگی زیر عایق)مطابق با استاندارد:EN 13468
مقاومت در برابر گریس و انواع روغن هامقاومت بالا
مشخصات زیست محیطی و بهداشتیعاری از ترکیبات سمی مانند آزبست، سیانورات، فرمالدئید، CFC، HFC عدم ایجاد مشکلات تنفسی و عوارض پوستی

جدول مشخصات عایق الاستومری k-flex (کی فلکس) (epdm)

مشخصه فنینتایجتوضیحات
ضریب هدایت حرارت(Thermal conductivity – w/m.k)λ= ۰.۰۳۹      ۱۰  ͦ Cλ= ۰.۰۴۴       ۴۰  ͦ Cمطابق با استاندارهای:EN 12667INSO 8621
درصد صرفه جویی انرژی۶۵ % à ۹۰%درصد صرفه جویی انرژی بر اساس ضخامت و شرایط اجرا، در این محدوده متفاوت است.
محدوده دمای کاری-۴۰  ͦ C à +۱۵۰  ͦ Cبرای دمای پایین تر از -۲۰  ͦ C مشاوره با کارشناسان فنی k-flex ضروری است.
عمر مفیدبیش از ۳۰ سالانتخاب ضخامت مطلوب و اجرای صحیح در عمر عایق موثر می باشد.
واکنش در برابر آتشکندسوز و خود خاموش شونده با Euroclass Eمطابق با استانداردهای:EN13501
مقاومت در برابر نفوذ بخار آبµ ≥ ۳۵۰۰مطابق با استاندارد های:EN 12086INSO 7299
ضریب جذب آب کوتاه مدتکمتر از ۸ % وزن اولیهمطابق با استاندردهای:ASTM C209EN 1207
خوردگی زیر عایقpH neutral (≈۷)(عدم ایجاد خوردگی زیر عایق)مطابق با استاندارد:EN 13468
مقاومت در برابر ازنمقاومت بالا
مشخصات زیست محیطی و بهداشتیعاری از ترکیبات سمی مانند آزبست، سیانورات، فرمالدئید، CFC، HFC عدم ایجاد مشکلات تنفسی و عوارض پوستی

انواع محصولات عایق الاستومری کافلکس

عایق الاستومری لوله ای کافلکس

عایق الاستومری رول کی فلکس K-FLEX

عایق الاستومری شانه تخم مرغی کافلکس

اتصالات پیش ساخته الاستومری کی فلکس K-FLEX

ملزومات نصب عایق الاستومری k-flex

مقایسه عایق الاستومری k-flex (کی فلکس) با عایق های سنتی

با تولید عایق های الاستومری و ورود آن به صنعت عایق، انقلابی در این صنعت ایجاد شد. این به این دلیل بود که این عایق ها دارای ویژگی های منحصر به فردی بودند که بیشتر نواقص عایق های سنتی را برطرف کرد. منظور از عایق های سنتی عایق های پشم شیشه، پشم سنگ و پلی یورتان است. با دیدن جدول پایین به تفاوت ها و شباهت های این عایق ها پی می برید.

چرا عایق الاستومری K-FLEX (کی فلکس)

در پایان باید به این نکته تاکید کرد که شرکت عایق الاستومری k-flex اولین تولید کننده عایق الاستومری در کل دنیا بوده است و بدون شک عایق الاستومری تولیدی این شرکت ها از لحاظ کیفی بهترین عایق الاستومری در دنیاست. به دلیل بهره مند بودن از شبکه توزیع بسیار عالی و داشتن کارخانه ها، انبار های مخصوص و دفاتر فروش در برخی از کشورها این محصول به راحتی در دسترس است و همین باعث شده است که عایق الاستومری k-flex (کی فلکس) با وجود اینکه دارای کیفیت فوق العاده مطلوبی است، با قیمت بسیار مناسبی نیز عرضه گردد.

تاکید این نکته برای استفاده کنندگان داخلی بسیار ضروری است؛ همانطور که اشاره مختصری در بالا داشتیم به دلیل حجم بالای عایق های الاستومری انتقال این عایق ها بسیار پرهزینه است و عمده قیمت بالای عایق های وارداتی مربوط به هزینه حمل و نقل آن است. در صورتی که گروه تولیدی k-flex با داشتن پراکندگی بسیار عالی کارخانه ها و انبارهای خود در سرتاسر دنیا توانسته است بخش عظیمی از این هزینه ها را حذف کند. در ایران نیز گروه صنعتی سانا عایق این وظیفه را بر عهده داشته است.

استعلام قیمت و سفارش آنلاین

تماس با کارشناسان فروش شرکت کی فلکس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *